24h購物| | PChome| 登入
2003-12-08 02:05:00| 人氣88| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

日記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頭先o係一次過睇晒全部friend o既日記, 每個人都有佢o既writing style, 有d friend寫o既野好高深呀, 有d就鐘意寫晒一日發生o既野上去.., 有d會打英文日記…..

我係個d有野想寫先寫o個type

不過突然間想轉下style….試下玩下呢隻啦!!

今朝9點幾起身, 諗住讀下GE啦,, 唔知係唔係因為住hall成日都用夜晚study, 而家竟然唔可以日抖study, 好累呀… 一路溫一唔訓.. 唔得, 我係時候要早d訓喇….較番好個time.

讀下讀下, 男朋友打o黎… 哈哈…我第一次o係日記到公告佢o既存在, 冇錯, 我同佢一齊已經有兩個月喇…

之後同屋企人去左飲茶, 禮拜日必定會做o既事呢

跟住返左poly同maggie and ling 溫習, GE呢科真係唔知點好, 因為d題目好明顯係吹水.. 唔知要讀咩..但係d GE 同學個個都好勁….唔想包尾呀… >!<

返到hall, roommate不在, 好悶呀….. 之後出左去watch tv…..原來tvb播緊套恐怖野, 我睇左d都覺得好驚呀…唔好再嚇我啦!!

跟住o既時間都係study 同埋hae住咁lor

今日o既我就係咁喇!

台長: Dor Dor
人氣(88) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文