24h購物| | PChome| 登入
2004-12-02 11:23:04| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

tb......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉....琴日冇得同你傾電話呀...傷心
今日我唔洗返工~但又唔知點解成7點起左身啦喎~
琴晚我知左一樣野~就係唱我花心個個tb(細man)~成日打佢條女嫁喎(佢條女係我個fd)~勁衰喎佢~不過我唔識佢佢都可以咁樣周圍唱我~咁佢對fd/對女都唔況會好得去邊啦~勁cheap囉佢~佢打佢條女原因就係佢條女同其他tb出街咋喎~我星期日係街見到佢~佢都係同緊一個tbg一齊嫁啦~又唔係佢條女喎~識話人又唔識話自己喎~佢條女都係同fd出街嫁嘛~佢真係一心一意咁對細man嫁~佢打佢都唔出聲~都話算~唔想散~咁樣就知啦~
唉.....我有好多fd(tbg)都話佢地d bf(tb)勁衰~勁花心~成日媾完一個又一個咁~又對佢地唔好~重要我個個fd都係咁講......
唉.....而家d tb~唔通好o既死晒~?

又叫我留言比你~又唔覆喎~......我又冇留個d啦已經~留左個d野唔驚你又del咩

記得我每一遍日記你都會留言嫁~唔係我唔打日記嫁~

走過千山萬水 在我心裡你永遠是那麼美

既然愛了 就不後悔 既然愛了就無怨無悔

再多的苦我 也願意背 我的愛如潮水

愛如潮水將我向你推 緊緊跟隨

愛如潮水它將你我包圍

不願別的人見識你的嫵媚

你該知道這樣會讓我心碎

答應我你從此不在深夜裡徘徊

不要輕易嘗試放縱的滋味

你可知道這樣會讓我心碎

台長: 鄭煒噹
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文