24h購物| | PChome| 登入
2004-12-01 12:16:47| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

返工........放工

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉......今日又勁累咁啦~返工又遲到tim~哈哈~今日出門口o既時侯要打比你叫你起身呀~哈哈~原來你岩岩起身把聲係重得意嫁(勁似個BB女呀)~哈哈~聽日同後日都放假~勁衰咁喎~我唔想平日放假~想星期6-日先放嫁嘛~佢又唔比喎~重要返成11點-4點呀~唉......都唔知點出街玩tim嫁~個經理又唔比返早d喎~重要11點-4點係最多人~最忙~最做到手軟o既時間黎嫁嘛~真係唔想做呀~但如果唔返工o既.........我對你o既”成諾”就做唔到嫁啦~so我一定要好努力咁返工~我今日重比d同事讚我好記性~話我一教就記得~一學就識tim呀~好叻叻tim覺得自己~哈哈

琴晚覺得自己好失敗~我決定左o既野~真係做唔到~唉.....攪到辛苦o既都係自己~



對你的思念 是一天又一天

孤單的我還是沒有改變

美麗的夢 何時才能出現

你的心到底在想些什麼

為什麼留下這個結局讓我承受

親愛的你 好想再見你一面

最愛你的人是我

你怎麼捨得我難過

在我最需要你的時侯 你沒有說一句話就走(是我冇時冇刻都需要你)

最愛你的人是我

你怎麼捨得我難過

為你付出了這麼多

你卻沒有感動過

台長: 鄭煒噹
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文