24h購物| | PChome| 登入
2004-11-30 19:18:25| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

訓晏覺.....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又成6點起第返工啦~好慘呀~咁早起身~早上又冷喎~係張被入面都唔想出黎呀~不過咁早起都係返埋聽日姐~星期4-5放假~星期6-日先返~要返11點-3點呀~唉......好辛苦呀~勁多人喎星期6-日~做到我手軟呀~重要企足咁多個鐘~返到黎諗住玩電腦啦~點知牙爸條係隻玩緊喎~緊到我冇得玩~又冇野做喎~咪訓覺囉~!~我都幾年未訓過晏覺啦~今次返工勁累~do一訓左係床就勁眼訓~但又訓唔到喎€~到成1點先訓到呀~到2點我就醒左醒~咁咪出黎睇下我玩得電腦未囉~點知佢都得係度玩緊~咁我又再訓啦~一訓就4點20分先起身啦~今次我牙哥做得好岩呀~好在佢4點20分打黎我先醒到玩電腦咋~跟住我打日記啦~都係打左好耐下嫁啦~點知我一禁確定~佢就冇晒定字~要我再打過喎~唉......唔想又打呀~不過諗起係打黎比你睇咁我先打咋~之後我牙媽打比我喎~佢話:
媽”我個BB出左世喎~你估下係細妹定細佬~?
我”細佬”
媽”係呀~咁都比你估中~不過我以為可以生細妹嫁~so買左好多d女仔衫呀~而家冇得比佢著啦~”
我”是但啦~岩岩出世都分唔到係仔定女嫁啦~咪比佢著住先囉~”
媽”佢個樣生得好男仔嫁~睇得出嫁~況且我聽收音機話男仔唔好比女仔衫佢著~攪到佢成個女仔咁呀~會影響心態嫁~你跟牙爸~細個比佢攪到成個仔咁喎~衫又男仔~髮型又係男仔~又成日要你做d男仔野喎~又教你打交~佢又粗魯~大男人性格~比佢而家咁喎~so我驚驚地啦~唔想個細佬又係咁~”
我”下.....我”
媽”你幾時開始中2女仔嫁~?
我”10歲”
媽”你好憎男仔咩~?”
我”唔係呀~我中2做男仔姐~”
媽”哦~得閒過黎探下細佬~同佢影下相呀~”
我”好~你比番我d bb相我喎”
媽”好~”
媽”你細佬11月26日出世嫁~”
我”哦”

記得留下言比我啦~今次個留言版得你有嫁咋

唉....講過話唔會再為你喊.....但我今日又為你紅左眼睛....

係我太愛你....愛到失去自己~做任何野都係為你....


決定........唔知做唔做到呢~

台長: 鄭煒噹
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文