24h購物| | PChome| 登入
2005-07-22 08:19:47| 人氣58| 回應0 | 上一篇

第三者

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近個fd like 0左有男朋友0既女仔,我知個fd好似唔係咁love 佢囉,只係有好感,但係又追人.....我唸佢又係唸住玩玩下就算.....但係佢又同我講今次認真.....

果然無錯,追到手喇,攪完佢喇,佢同男朋友分手之後,同我講唔係咁love佢,總同我講now 佢好多大負任.....
我以為個女仔有0左tim, 原來係佢男朋友又要生要死,個男朋友daddy 又打比果女仔,個mum 總要上0左個女仔home tim.........攪到咁大獲.......
哎......總要唔多唔少係我有help 個fd 追到個女仔tim.....>.< 好後悔幫0左佢.......

睇0左千嬌百媚2 最後果集,angela 同方力申講, "男仔係攪完0野後先會理性,先知自己love唔love 個女仔, 女仔係攪0野先會理性,攪0野之後就......."
可能男人想得到個女仔,有成功感,多個love 個女仔......

真係好似講緊佢一樣囉...........

哎.......點解要做第三者呢? 點解另外一半,總可以咁易love 另一個人呢?
真係唔知愛情為何物~~~~


第三者 ~~~ 梁靜茹
作詞:李宗盛 作曲:黃韻仁 編曲:黃韻仁

你的話我曉得 無論你說得多麼溫和
某一些難解的隔閡 把愛傷害了 那多不值得

沒什麼好怪的 我已經乏力繼續拉扯
沒有誰非愛誰不可 就算變心了 也非罪不可赦

她只是最最無辜的第三者 就算她消失此刻
告訴我能得回什麼呢 責怪她又憑什麼呢

她只是無意闖入的第三者
我們之間的困難 在她出現之前就有了
雖然我憤怒 但是我明白的
把過錯讓她去揹著 那是不對的

Hey女孩你聽著 所有愛情都有競爭者
我不妒忌你們快樂 雖然我人生因此有曲折

他還是不錯的 我們的選擇不是巧合
妳用青春大膽假設 我去將失去活成一種獲得







台長: Dark
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文