24h購物| | PChome| 登入
2007-04-15 21:57:26| 人氣115| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

= _ = 超 人 放 大 假 = _ =

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同左老婆去 mk 睇 mr bean~原本係上星期睇~但太遲去買飛……無晒位啦~得番頭 3 行~仲要係最邊 d 位……no啦……我記得以前同阿輝都試過……好似仲要係 matrix……嘩~睇完之後……條頸都硬埋啦……所以放棄~今日就早 d 去買飛~買到啦終於~

買左 3 點~去左食野~勁樣衰……一去到好好……個阿姐見到我就唔理前面個女仔……同我講~雞翼米線 ma!!!!-.-勁無奈……我就去左試 菓一道,唔錯 ar 我覺得~仲要係紅米~真係健康~但佢件雞扒就真係唔錯~仲有其他雜菜……老婆就問左句……點解你買 ga~?我就話……健康 ma~紅米~同埋 $24 蚊 ja~哈哈~笑爆~

食完野就周圍行~去左 levi’s~老婆又同我講~我覺得你應該買 tee 多過 jeans wor~吹波~仲要 levi’s 又 50% off~唔怪之得周街 d 小朋友都 levi’s la~呢一代真幸福~行下行下~就去左等入場……點知就聽到三個 staff 係度傾落仔 d 野……望一望個樣……好似 20 都唔夠……咁快就講呢 d 野……又話落 1 個 = 生 3 個咁傷身……又話咩拎支野入去整 break 個bb……再吸出黎……嘩……勁噁心……

以下內容係關於 bean ga~想入場睇就唔好再望下面啦~

呢套野好爆笑~好多野都笑爆~由一開始已經係笑到收場~大家可以去支持下~
1. 一開始去左食海鮮~d 龍蝦同 d 蠔都好 ’生猛’ 仲識郁……嘩……之後 bean 就食左一隻……頂唔順……點知個 waiter 就望住佢……睇下佢滿唔滿意咁 o既 樣……bean 見到……就扮食……但事實係跌晒係條圍巾度……滿晒就掉去隔離女人放係地下個袋度~哈哈哈哈~超變態~點知個女人電話響~bean 放底錢就即刻閃人~哈哈

2. bean 好想記念佢上左 france d 火車~就叫人幫佢拍 mv~個男人幫佢拎住部機~佢就係咁叫人企後 d~但又有其他行李車經過 cover 左~又拍過~哈哈~最後搞到個男人上唔到車~自己就上到~但比成車人望住晒~哈哈~

3. 係火車站~bean 見到個小朋友可以乞到 d $$$,佢就扮個小朋友咁去問番同一個女人~哈哈~但佢又唔識講法文~是是但但係度 ”哦哦...哦哦哦......哦哦......” 哈哈~仲要扮埋 d 慘樣~好爆笑~

4. 最後個首映……個導演套野……係咁講……nothing……nothing……當大家都呆左……仲要黎多個 play back!!!!又係咁 nothing……哈哈~個女仔 d 戲就比佢 cut 鬼走晒~bean 見到咁~就播佢自己部 dv d 片~又要勁夾 d 字幕 wor~哈哈~又話……點解你要搵佢……就係咁播 bean d 白痴野~哈哈~好正

睇完之後……本身想去潮特 ga~點知老婆又話累 wor~就去左沙田啦~老婆呢排想玩 puzzle 地獄……都好 ga~反正呢排都無乜野做~玩下 puzzle 都好 ga~

去左沙田就睇下我 d wifi 手指……之後仲落埋黃金睇……都無買到……遲 d 先算啦……又唔係急……

聽日番工……老闆叫我整 d 野……真係整唔到……唔知點交待 -.-……星期二番去問下阿 sir 先……唉 ~~~~~~~~~

26.要懂得珍惜和她在一起的每分鐘。
32.留意其他女生不得超過5秒鐘,看同一女生累計不得超過5次。

哈哈~我宜家望女都無5秒啦~通常望一望就算啦~就算係再望~都無望 5 次 ga~哈哈~放心放心~

我宜家都好珍惜同老婆一齊 o既 時間~好想佢同我一齊係開心~係不停笑~

今日老婆竟然同我講~係唔係想向死人挑戰……佢係望住我講……(即係話我 死人 -.-)

台長: 超人
人氣(115) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文