24h購物| | PChome| 登入
2008-05-25 02:15:23| 人氣71| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

!_! n 世紀日記出現 !_!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真係超超超久的日記....就快唔記得 login ga la.....

上一篇日記係上年9月...到宜家...我已經轉左一份工...
不過中間係有 2 個月無番工~係屋企休息...好正啊~日日訓到10點先起身~起身就打機~呵呵呵呵~但屋企人 d 壓力真係攞命....唉~~~好彩宜家都搵到份 ok ga 工 la~

第一份工係 hkxx……d 人真係麻麻地~特別個大佬~叫做食屎怪~宜家呢份好好多~不論係工作性質,人事,and 地點都好正~係食飯好 q 貴.......遲下帶飯算啦~~~d 同事都好好人 ar~係其他 team..............

可能我著唔慣西裝...成日都覺得著樣鞋好鬼累...唉~~~~~~~~

我真係一個唔用 $ 唔舒服 o既 屎忽......明明屋企 d 野又唔係超靚...但要求 d 配合野就要超靚...唉.......真係多多 $ 都唔夠我用....

shopping list:
1對喇叭
1對喇叭線
1個地櫃
2條wireworld top hdmi
1部新手提

所有野~暫定 n 時 n 月 n 日入手............

其實~我真係要 save 下 $$$~又想忍手唔買野...所以我同老婆定左...10 月去日本....我一定要有大目標~先可以 save 到 $$$$...好似上年咁....

寫住咁多先~得閒會再 up 下~呵呵呵呵~

ps:相中的女士~很像我一位 男性友人....-___-

台長: 超人
人氣(71) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文