24h購物| | PChome| 登入
2007-07-16 18:57:24| 人氣145| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

# _ # 沉迷在 DVD 中 # _ #

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

之前買落 o既 dvd~終於開始睇啦~第一套睇 ga 係 matrix 系列。好記得以前睇 o既 時候~真係唔明講乜~因為係電影院睇~又要追字幕,又要睇 pic~搞到睇得圖黎~又追唔到字~哈哈~宜家成套野比我係屋企慢慢睇~真係唔同 d~,當然~我屋企 d 音響都唔正啦 -.-

由於之後 tv 重播 matrix 第一集~所以我就由第二集開始睇~我諗好多人都知講乜~但我係度講小小 la~係 matrix 呢個 story 入面~佢將所有野都當晒係 programme,由一個叫 matrix o既 野管理(希望無理解錯啦),你想由真人入到 matrix 世界~你就要食粒藥~呢粒藥就好似係將你變成有兩個身份咁~一個係真實世界 o既 你~,另一個係 programme o既 你,但是但一方死左~你就係死~~~~~~~~

可能我本身係讀電腦關係~宜家睇番~就好似明晒~其實 agent 個 d 係好人~佢差唔多等於 check virus programme / check error programme,好 powerful。而奇洛就正正相反~佢地係一 d 電腦入面唔要 o既 野 / error/virus,而佢地因為唔想再有戰爭 (我諗係比人 del o既 結果),所以組織左一個叫 鍚安 o既 地方比呢 d 人住,呢個錫安都係人類最後一個地方。而另一個地方就係叫做 機械世界,我覺得係等於 server。宜家咁樣睇就好似明晒~不過其實仲有 d 地方我唔係好明……就係真實世界係咩 -.-,都係 programme 嗎?唔 sure……

不過以電腦 o既 ’秋’ 像 結構變成實體化~真係好勁~好難可以做到……所以我真係幾鍾意呢個系列。通常分開 o既 story 都係第一集……都係先簡介一下個背景,第二集就係加深講解~第三集就係解開晒 and 比番個 ending,之前 o既 三部曲 都應該算係 the lord of the ring,(哈利波特 唔計啦~個個 story 都唔係有太大關連)呢類電影好易整到收皮~因為太多野要講~但 matrix 頭 1 同 2 集都非常唔錯~但第 3 集就有小小問題~有時無啦啦又打車輪,又 dodo~可惜可惜~不過總括黎講~都係一套好唔錯 o既電影~推介推介~

ps: 不過……以譯名黎計……hk 個譯名真係唔知乜春 -.-……22世紀殺人網絡……真係諗唔到邊忽同電影有關……
尋日就買左 戰狼 300 o既 dvd~嘩~老婆真係~發晒xxx咁~哈哈~太恐怖~我都買番隻正野比我自己先~

原本星期日係諗住係屋企睇 vcd~點知家姐叫我帶阿媽去剪頭髮~咁就收皮~早左勁多出去 lor~唉~不過難得都行到咁耐~黎緊呢個星期都應該可以睇啦掛~~~~~

要做多 d gym 先~如果唔係~~~唉~~~~~~~~~~~~~~~

台長: 超人
人氣(145) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

你老婆
再唔做gym~就周身肥肉,做唔到肌肉300架啦...
2007-07-21 22:42:35
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文