24h購物| | PChome| 登入
2004-02-05 13:05:23| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好凍.凍..凍

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20040204----Wednesday



好凍!!!!仲要落雨!~
一個人o係張床度完全冇起身返工的念頭~ha!因為真係好凍!好凍呀!!



收到Hawa的電話,約o左佢今日食lunch呢~^_^
去我地都幾鍾意的"猩猩Pub"食,只有短短的半個鐘,都怪我慢動作!~成日唔遲都唔出門口~~
仲收到第一份生日禮物喎!!!!~heee~好鍾意,而家就即刻用!!Thanks!~:-p



Wawa送到我返HW..我要開工lu!!~
今日好險,打咭時間係3:00!!!!冇早冇遲~(其實都係遲!^^)
冇得o係HW留低,即過W3…有點兒唔想…我想悠…仲想坐!仲要簽名!
算啦,之後都應該長留WW3..因為呢邊都唔夠人



$200呀.....Mamee話冇理由未睇,咁又係,唉~唔通真係扣,我即刻唔鬼返喇!!!!橫掂而家氣氛都係一般般..而家仲好似係持續地低...V_V"


今晚又少$20,Hing好好人咁同我share,我覺得o係個櫃入面,成日d錢都攝o左入去,呢度D o野虧o架嘛,個個都知!!!就o黎拆o左佢間舖搵返我的二百大元!我冇可能會short..d銀頭搞到勁亂,真係好煩!~
第一次一個人截兩邊機就搞成咁..sigh
但係好難截兩邊,因為又要收錢,又要數錢計數....超人都唔得啦,成日俾人搞亂檔!!!好憎唔可以一心一意做一件事!公司太差喇!



今日好多人搵我呢~
MayMay拍住拖o黎~haha!佢Honey個頭,幾好丫,幾sharp呀!~哈!
德哥入o黎時竟然叫我全名??!~哈!終於見到君如真人lu,不錯!!
生日的蘿Linda,肥巧同埋個頭好"可愛"的Sarah都入埋o黎,嚇死我~~



今日見到三嬸,佢個樣次次入到呢邊都係惡,搞到我唔想同佢講o野喇!!~haha,佢呢兩三日俾我的感覺就好似.........老闆?!是嗎?!!!似呀,行為動作絕對奸險,要小心,我都係唔好講咁多說話喇!~




我而家發覺,男仔真係仲可以比女仔麻X煩!
不過呢個都唔似男仔…係死Gay佬!!係鞋抽!!!…算吧~
唔好再望實我,唔好再行埋o黎,我忍唔到喇就快,好煩呀D人!


收工後同壽星女維尼celebrate,去寧記打邊邊!
麻辣火鍋,終於食到!!!!
我地夜班4個,仲有Suki+Ricky,Ricky今晚條褲..爛到都唔水著,好似著o左同冇著冇咩分別~佢唔凍o架咩????!


呢度D o野幾好食呀,生蠔又大大隻,肥牛又幾好味!!~我地食醬爆丸真係勁爆,我同Ricky都不約而同整到維尼~呵!!^^

低能我Wilson又發作喇,問維尼食咩菜時,好似平日返工咁,維尼拎住張order紙對住,再叫Wilson補碟
今次終於係Wilson講~haha!白痴
『生菜係寰宇』…『白菜係美亞』…『ERA櫃有津白』…『西洋菜係潤程囉』…lol~低b仔,我地收銀就係賣菜收錢o個個..哈!~痴線!!!
笑到我地聽日都可能會咁講,講出來就真係白痴喇!!~^_^




食到3點幾先返屋企,好耐冇出街出到咁夜,Mamee勁打電話俾我,佢竟然等我門,因為佢唔多like?!~哈哈!!^^",今晚有維尼同我返,佢真好!!!!





天氣好~凍...凍..



HeyheyhEy**********************
生日快樂!!!~LawLINDA!^_^!~
生日快樂~~~可愛的維尼!

台長: 豬杏仁
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文