24h購物| | PChome| 登入
2005-03-14 07:11:35| 人氣89| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢一刻..心情好亂


o係o個d地方識人,邊個真邊個假,唔知道,我真係唔知....我係蠢,但唔會咁容易聽人家一兩句甜言蜜語就受tum

佢係好唔同
第一次見佢就俾句咁特別o既說話我聽
之後見佢..........呢次真係唔知,唔想記起但又會記起..
呢次之後我覺得佢同其他人唔同,因為佢尊重我,佢冇成人之危......

今次係第三次見佢,感覺..就好似見到個老朋友咁,好close..因為同佢都識o左大半年了.....呢大半年佢打過好多次電話俾我,但我一個都冇聽..我驚........!!我好想擺脫呢個地方,希望冇人記得我

見到佢,又係咁問我點解....點解會咁呢?!.....佢問我時我真係唔識答,因為我自己都唔知,我只係知,我要保護自己..我要搞清楚d野

但當我俾人圍..講真,我第一個就想拉住佢.....我知道,o係佢身邊,我唔會驚,因為佢一定會保護我


呢兩日,我有諗過會唔會再見,定去到o個d地方再見.......
佢打左好多好多次電話來,我都係冇聽



同佢傾多兩句,會唔會係自殺行為?!

定係...


呢個他,有少少蓋過另一個他



我一定要返香港,我想搞清楚自己到底想點






今次我咁驚,都係拜Storm所賜
我真係要多謝佢!

台長: 豬杏仁
人氣(89) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文