24h購物| | PChome| 登入
2004-02-04 04:18:01| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

天氣還算好的二月三日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20040203---Tuesday




今日,祝自己生日快樂先!!~我舊曆生日!^_^!有利是收yor~哈!~




天井大工程已經整我唔醒,我不知Goo得幾開心!~越來越犀利,完全唔理有冇人見到我睡相~因為我真係好想好想訓覺…
冇計,返工真係會令人好支力,心身都係!!!!!仲要日日都返,晚晚夜訓…
眼袋同黑眼圈越來越勁..已經係一隻大肥Panda~慘!!!!




Lunch食特色麵館,貴啦呢間o野!!
又細份,但真係幾好食~
食完好快又執下自己個衰樣殘樣..之後返工!!!!!



出去時,天氣真係明顯轉涼,都幾凍呀!~仲落微微雨粉~爽死了!好似噴緊Eivan丫~haha!慳返唔少喎!




今日3點半返工~一返來又飛去WW3,因為麗麗得一個咋!!!!!維尼Day Off,Hing遲返,咁無計啦,麗麗未食o野就係我去收錢!~哈!
今日俾我"親密愛人"勁望~~好多eye contact囉..
一個係令我真係心卜卜跳,有壓力之餘又有點兒.....唔知點
一個真係令到我感到嘔心!!!!冇計,成間公司好似係得我+姣婆好聲好氣對佢..今日我都仲忍到佢.....佢真係好煩~



我發覺自己忍耐力越來越好!!有個人咁煩我我都竟然唔發惡唔講粗口鬧人…有DD進步!~^_^!




個煩鬼俾人"小"喇!!~抵啦!~又扮o野又煩,佢把聲又難聽,搞到全公司都唔妥佢,唉~最怕呢D人..鍾意表現自己,覺得自己好勁,但又冇料!!!!差!!



呢幾日呀"愛人"都好準時走~哈!多謝晒!~唔水煩!!!



佢最好笑同阿神哥講話"忍唔到,怕會發生流血衝突事件…好低能!!!!!笑死上上下下所有人~玩死神哥啦佢呢次!!!!heehhe~:-p~請神哥返來就係做呢D o野,哈!




神哥今日都o係呢邊好耐,無計,上頭壓力要望實我地呢班Monkeys~~~~hehe!^^"~最Horrible係老闆娘又出現了!!!!仲o係神哥後面好耐好耐,未入過舖頭,神哥話我累佢囉!!!~邊有喎~哈!條友成日都o係我隔離,又要同我講o野,又要o係班友面前扮下惡....真係唔知佢想點!!!~唔可以俾人知我同佢佢Friend過打Band先得o架嘛.......真係丫!!!!!我要好好走位~wahaha!shu....




呀"愛人"都好愛神哥..神哥正啦~男人都鍾意佢!^_^!
愛人唔好再望實我就得喇,因為恕我直言,佢個樣真係好嘔心!!!!!!!





班友仔話聽日"小"到"愛人"癲~~~哈!我諗我真係要早d返去睇下先!^_^
相信泰仔同阿Ken一定做得到!~等睇戲吧!





同佢地講返,如果阿M,哎呀Mameee o係度,個煩神一早俾佢兩個即兜冇得傾,一係就小到佢喊住走,仲點會留度bullshitting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!煩!......未見過男人之家煩到咁!~諗起佢都想嘔~T_T@暈喇!






晚晚放工聽"絕情谷"~倪震同Nichloa講o野笑到甩肺呀真係~晚晚坐車時勁笑~~哈!!!勁入肉囉,打來傾偈d女仔好多都係絕世咁白痴..呢d完全係戲入面之劇情,唔會估到現實世界係會出現!!!!!邊有人咁戇居..?!~





今日又見到金魚+林Dick,仲有傳說中的"阿德"~幸會幸會!!!!
兩個衰仔嚇死我,我企梯睇o野時,一望後面見到佢地兩個.....嚇死!~哈!太大Suprise喇!!





話時話..."BR2"幾好睇!!不過"1"真係仲正!





Cover:我都喜歡的Mario..好搞笑~彈彈下彈出來!
好想打返紅白機!!!!~GameBoy都好!~好鍾意玩呢個Game,因為勁靚勁刺激!~極經典呀!!哈~

台長: 豬杏仁
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文