24h購物| | PChome| 登入
2004-02-06 03:10:52| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

派米日+元宵佳節

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20040205-------Thursday



今日係正月十五,中國的情人節,亮哥口中的"老婆節"~
一直以來比較鍾意元宵多過西方情人節,因為呢個感覺仲Romantic得多~!而且我覺得好有詩意…哈!因為有猜燈迷賞花燈的環節~~!^_^




Lunch有大胃陪我食!^_^!~哈,我地出o左旺角食新森林,今日d蠔意粉好好味,但我竟然食唔晒…好在你包埋底~哈哈!今日可能開心,你竟然咁大食!果然大胃~你個胃大即係代表我成功o架喇!!!!~^^"..之後再行o左陣街街,就要返工去了…唔想咁早返工!~



傾o左D問題,解決o左少少,個心又開放一點點…其實真係有進步!!~我都希望不足之處可以慢慢彌補,相信一定可以解決問題!我有信心~今日傾完偈,我真係開心好多!^^"~哈~Thank you David!




返工唔駛即過W3,o係HW同Samson一齊~嘩哈哈!!!初頭都係呆下呆下,冇計,心情少少受short數驚魂困繞!終於俾我見到真面目,人,果然係自私,特別係關於自身利益問題的時候…自己人都係咁講!!!!



其實我真係好豬,冇諗到咁detail咁鬼深入,家裡的軍師幫我諗到好多,我真係冇諗到咁險惡!~而家見到喇..哈!雖然口裡成日講,耳都聽唔少,而家真係親眼見到,大開眼界!~多謝!!




今日都好快派米呀!~終於有米食!唔駛成日問隔離屋借米!~wakaka~:-p,米唔算多,都夠食一陣啦!!!!可以換鞋喇!呵~曾經好有大志想買i-pod~而家都係要慎重考慮,因為聽日我都要大派米!^_^~heee..一年一度,事但啦~開心就okay o架喇!!~




有好多人都緊張我出幾多,俾Mamee話我老土,返工成日都係06,07先入,咁又俾人扣15mins~~!都係Samson衰啦,話任我返~~~haha!搞到我真係任返唔理,搞到而家好難計米~個個好落力幫我計晒,都話上面個金魚Pan一定計少俾我~哈!一定追到佢肥!!!!
張先生果然維護公司利益,佢竟然幫我計一日得廿三個鐘..哈哈~傻o左??!係咪見到我就心神恍惚呢?!~haha!
原來10萬Sales姐夫個個月都計少,呢個月仲少成千米~嘩!!!真係係又扣唔係又扣,痴線!!搵多多都唔夠蝕~
唔知Ricky咁遲法俾人扣幾多呢?!~真係極有興趣想知…哈!未見過人可以兩日遲一次,真係唔知佢係咪返工…




人家有米收會好開心!~係呢度個個派完米就苦口苦面,冇計,上面個8婆係又扣唔係又扣,下面In人o個個張先生..竟然唔記得同新人講遲到要扣米~咁重要都唔講!!!仲話遲到扣米係個個都知,真係傻下傻下~真係唔話佢可愛都唔得~~~heee!Samson哥!^^",係人都知,但都要同人講點扣先得o架嘛,真係丫!!!!
o係呢度做o野真係好好笑~~~



有人又話要搜我身呀(得個講字唔敢做~哈!),仲想捉我!!~好在冇俾D矮仔非禮~^^"..Heeee!我一定會大叫!哈~低B~~




生日(過了12點)雖然仲要做o野,好在今晚冇咩特別事!^^~仲有咁多猛男同事們跟我講Happy Birthday~heee!仲有Hing的Kiss~~美美寶+維尼的Big Hug~~Thanks!好lum囉~哈!




返到屋企有雪米磁食呀!~Mamee話代替湯圓..
點代替喎?!一個凍一個熱,一個硬一個軟.....
不過都好好味,天氣凍最鍾意食凍o野!^^"~haha!




今晚好開心呀,仲o係無人的HW留倩影~wakaka!!難得我過埋呢邊收舖!

台長: 豬杏仁
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文