24h購物| | PChome| 登入
2005-01-06 09:54:56| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

閒話一則

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩!原來NSW Library可以打中文,真勁,NZ間大學都唔得LA,Sydney真係Sydney。
這幾天是我花最多$在食物上的,難得來到Sydney,冇理由唔食返d之前食唔到ge香港美食。你們知道ma,竟然比我搵到雞尾包和波蘿包,仲有牛腩和雞,真係我ge EATING PARADISE 呀!你們不要鄙視我的瘋狂,你們要知到我已經好耐冇食過港式野la,而你地又都知都我有幾鍾意食野,之前食的所謂港式飯,不過是那些竟然可以加入磨菇和蘿白一齊炒ge牛河,真係諗起都恐佈。所以我而家真係阻止唔到自己去食ar。
明天就離開Sydney了,今晚會去opera house睇concert﹐希望good la。在opera house睇戲真係好貴,不過試下la。
昨天去睇左齣Art Film, 睇落先知以"雞"來貫穿成齣戲,咁都得。詁唔到我去到邊都離不開"雞"law.
唉~

台長: bo
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文