24h購物| | PChome| 登入
2004-06-10 00:01:31| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

冇巴西參加既BCV

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一年一度既BCV又開始左lu,
尋晚睇左頭個一場,
italy x poland...比我想像中悶,
冇piccinini,連少少都冇出,
my god...
睇到cacciatori set d波,
想吐血lor...搞乜鬼佢set到唔到位,
set完又要向地下滾下,
唉~~咁set法,都方會set得好la...
佢究竟有冇同d隊友夾過先出黎見人架?

尋晚竟然見到佢上oicq,
真係勁好彩,同佢講左d野,
唔知應唔應該講,
但我真係睇唔過眼,谷得我勁辛苦!!!
講完舒服晒,起碼佢叫我唔好放向心,
仲話知我關心佢~~~
聽完好lum... ^^"

lu轉左mobile,早響拉,
等我由朝打到晚,好彩我醒目je~~
都唔知佢地巴西人點解成日轉手提,
一定係欠落周身債拉~~huahuaaaa~~~

我們的冠軍今集係晶晶,
好希望佢今次奧運可以嬴到金牌,
佢係deserve ge~~~
個人希望olympic金牌:
diving: 晶晶
table tennis: 楠楠
volleyball: 巴西


台長: mag
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文