24h購物| | PChome| 登入
2004-06-13 19:20:20| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

BCV semi-final

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚個兩場波,
係我2004年至今最正既球賽。
兩場semi-final,
頭場係china x usa,
本來諗住會好緊張,比分會好近,
點知美國嬴3-0,完全係冇得打。
但好睇既原因當然係美國嬴,中國輸拉~~~
我知咁講實俾人話!!!
尾場係cuba x italy,
本來諗住唔多緊張既比場,
點知勁緊張,睇得到開心+緊急死,
就算睇左result,都好enjoy...
睇完真係愈來愈鐘意italy隊,
先輸2局再反勝,好...好...好...笑!!!!
centoni,rinieri,cardullo,
正爆~~~個鏡頭成日影住我既意大利至愛PICCININI,
搞到D旁述都勁讚佢(靚+打得好+動作好)
上年worldcup仲好記得問picci打cuba嬴定輸,
搞左成幾分鐘,仲以為italy嬴3-0,
點知係cuba嬴3-0 lor...死未,唔知我地點溝通,
佢只係傻笑,點解我鐘意既人都係傻ge..
可以完成錯晒~~我懷疑佢唔識講野...
一個意大利人,一個中國人,一個日本人,
但都係用portuguese溝通,
真係笑死人,portuguese係我地既world language...

先唔先咁hard sell成日話今年hk球迷有福,
可以現場睇意大利美女....e....
要睇女就唔好去排球場~~~pls...
佢地唔介意我都會介意~~
講下cuba既barros,依然好sharp,
開波,blocking,spiking,
但佢個樣好兇,唔怪得erika咁扮佢,
呵呵~~但我知佢好好人,起碼見到佢會笑晒,
係一個好人,仲要夠大量~~~
所以我睇cuba都係睇barros,fernandez,luiz三個~~~
至於中國隊,唔使講拉,
佢地咁勁,輸一兩場冇問題拉,
不過lina個頭好yeahhhh!!!我驚見到佢我會問佢搞乜,
anyway,lina打得最stable~~~
中國隊我只係知邊個係lina同陳靜!!!

今晚係最尾一場,之後要等grand prix先見拉,
brasil,italy到時見!!!

pic: 簡直係天仙~~~靚到dum一聲!!!

台長: mag
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文