24h購物| | PChome| 登入
2005-08-13 02:44:01| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1點半去銅鑼唱k...好驚好恐怖

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12/8
應該話係12/8凌晨1點半...
謙個女朋友既fd生日...咁就約左出去玩...
係咁搵...都唔知有咩車可以出到去...
同埋...咩鐘數...有d令我驚驚地...但我要咩都唔驚..大個仔..
咁就出左去...坐泥猛的...好彩搵到咋..唔係就貴到阿媽都唔認得
落左旺角...搵小巴...但又唔識...好彩又搵到咋...
但唔識落....坐坐下...有人話落車...我又唔知邊度落...
有人話鵝頸橋...e...到左喎....好彩又比我望到信和...
丫...原來係前一個站落就快d....
用左45分鐘...終於到左...............

好多歌我都唔識唱....連d歌星係邊個都唔知...
out曬lu....不過我自己都唔鍾意唱歌...
同埋係我自己有一樣野...當我聽歌太長...我會好暈...
所以我唔係咁鍾意....out都無計嫁喇..@@""

走個時...得返我同謙女...不幸既事就發生左係我地眼前....
一入mtr...就有個傻下傻下既人係咁望住謙女...
我同佢講...係我左手邊果個....
之後又見到個好似黑衣既人係對面.......
咁謙女好鍾意玩同講野嫁ma....佢講既野我又分析左佢係唔係玩先答佢
個時大家都好眼訓...佢無喇喇同我講一句......
"佢嘔血丫"......我都好自然咁..無咩feel...咪望下...
嘩......真嫁.....嘔完又嘔...嘔左5-6次...
嘔到成個膠袋...一定多過去捐血(350克)...
好驚丫...真係好驚...咁大個仔都係第1次見...以為睇戲先有
佢隔離再隔離果個人就即刻彈開...
但我同謙女就...我話...我地唔好走喇..雖然唔知佢係咩事..
又唔知會唔會傳染...但咁樣走..對人地心靈好傷嫁
所以就到下一個站先走......車廂中無一個人理佢..
係我同謙女...謙女叫我比包紙巾佢...咁緊係由我去做...
但我比個時都好驚...唔知會唔會傳染...但...唉...唔識講...
我覺得當時...對佢一點關心...係我地可以做到的...

好驚...我諗左好多野.....太多野諗到喇.....

同人講...人人都問...點解我唔報警......
但...你地真係唔知當時情況...你地諗唔到....
我當時就諗到...我報警都唔會有咩用....
坐緊mtr..報黎都唔知點講地點....
再者...佢係早有準備...識拎膠袋..同埋帶埋d m記紙巾...
同埋...佢既衣著...已經代表左佢有呢個病好耐....唔係唔會咁dirty...
所以....唔係我唔報警....係報左都幫唔到佢
如果你話...佢嘔落地下...咁就即刻報警喇....
真係好彩...佢有準備...唔係...d血一定彈落我地對腳...
到時...我諗謙女會尖叫.......

天丫.....點解要咁樣對每一個生存緊既人呢...
謙女...為佢祈禱.......
我覺得...佢好好人...但有用嗎...
如果每個人都唔想望到身邊既人有病...
我覺得無可能...真係想既話...應該禁止生育...唔好再受痛苦...
但又係無可能...

========================================================================

每一次都同自己講...唔好唔開心...唔好灰..
但每次夜晚都係咁....

去唱k....聽到好多首歌...我係唔知歌名...但聽過
有d係大陸成日播既disco歌...
次次我聽親...就有種好失落既感覺...
係因為...返大陸...係可以有好多人陪...可以日日去玩...玩得好開心...
同埋自己想像返好多情景出黎........
頭先...就聽緊一首...she既superstar...
好轟烈...攪到個人反面好down.....

今日見到個件事...攪到我咩都睇化曬咁....
我成日都堅決做一樣野...如果個樣野...係可以有機會比我去做...
因為...有d事...你係想去做都無得比你做...
你想幫佢...你可以嗎?...你能力範圍內係無可能...
所以...我鍾意一個人...我真係追過幾次...可惜都係唔得...
但我仍然好想去追....我係執著..定係堅決去愛一個人呢...??

台長: 尋天豬
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文