24h購物| | PChome| 登入
2005-08-13 01:37:35| 人氣69| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

飲茶..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12/8
早上起身同阿姨同埋青舅母佢地飲茶...
12點去...點知...飲到3點半...嘩...真係唔覺唔覺丫...

出去搭車個時...見到cherry...
但佢傾緊電話...好似見唔到我咁...
唉...我都癈事叫佢...叫左又唔知講d咩好...
佢電左個髮..都唔覺有d咩特別...嘰嘰...

每到夜晚...個心就好灰...唔知點解...
諗返一d唔開心既事...攪到訓都訓唔到個隻...
我都唔知點樣好了...攪到個人好似癈左...
工又無得做...死喇死喇...尋天豬...
你真係幾時先搵到天豬(自己)丫...

慘喇慘喇....我既親戚發生一d倫常慘劇丫...
唔知為左d咩...我都唔知發生咩事...
但係結果就係個爸爸就要搬去第2度住..避開個仔仔...
唉.....一提起爸爸...個心又好掛住添...=.=""""

點解中國大陸重有咁多人信埋d神神怪怪嫁...
咁又係既...只有feel到既人先話存在嫁者...
feel唔到既人緊係話無嫁喇....

台長: 尋天豬
人氣(69) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文