24h購物| | PChome| 登入
2004-10-09 00:19:26| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

dom2

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我今日又要一早起身喇~~
好眼訓..
今日好想懶床..
不過..最後都逼自己唔好咁懶~!!!

力..我已經盡左喇..
得就得,唔得就唔得..
唔想睇得d得失咁重..
咁樣個人會開心d!!!^^

今日..自己一個人去左尖咀唸住換電話..
我由十二點幾去..二點幾走..都換唔到電話..
仲要自己一個人出去食晒等佢check機添!!
好嬲..走個時,又無得換電話喎..
我真係差d喊出泥..

走個時,去左poly搵leo換叉電既座..
見埋你添~

返到屋企..
整泥整去都connect唔到個電話!!
頂..!本身唸住出去換,
點知,我打左幾次上CS個邊,
終於OK!!!YEAH YEAH YEAH!!!!
得左!!好開心

本身叫左阿傑陪我去,
點知而家又唔洗,
所以佢就落左泥我屋企個邊搵我喇~
一齊去左義香,佢就一定食涼粉喇~
今次我反而無食豆腐花,我食翅~
之後就去左大家樂,
佢自己一個人食晒個火鍋!!!
勁丫..我就一D都唔餓,只係飲左杯紅豆冰鎹~
哈哈..

食完之後,
陪左佢去萬寧..
E..本來好地地買Con水..
點知..佢又走去買dom dom..
我仲要係隔離=_=..
雖然我都好白痴咁係度陪佢睇..
不過費事人地誤會丫,哈哈..
係佢比錢時,我閃開左lu~

佢送埋我返屋企就走左lu~
我都訓左陣..
好累...



台長:
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文