24h購物| | PChome| 登入
2004-10-07 07:19:26| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我..原來是很渺小的..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日,的而且確見識良多~
識到兩位新朋友仔,小a同埋joyce!
原來..平時既我..見識真係好少,好渺小架!!!
好開心!!

今日...waste左我一日!!!

不過又收到個令我喜出望外既電話,
之前,我咁努力去爭取,
因為我知,如果我做到,你也會感到好光榮..
所以我好努力,失望左...也會感到好沮喪..
呢點或者你未必會知喇...

不過點都好...真係好希望聽日成功..
我唸你也會替我很開心!!!

壞既電話...又未換到..
激氣..公司..又出現d唔開心既事,
雖然唔關我事,不過...都覺得唔知點咁..

今朝...竟然五點幾起身...
望望電話...究竟有無miss左你call
白痴!!!你都無call過我...

halloween就泥lu...
往年..去左海洋公園玩!!!
真係好好好好好開心..
不過我唸..今年都無得去架lu...
唔知個日做咩呢?...

天氣開始凍了...

呢種感覺得不習慣...

唔知..你係咪已經收到信呢...?

台長:
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文