24h購物| | PChome| 登入
2004-07-29 01:19:23| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

魚肉翅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日..返到公司好似發冷咁..勁凍!!!
勁唔舒服呀!!!連William都走泥問我係咪病..好驚!!><

不過我幫com sec update個CSA system鰟時..真係就呢訓著!
好唔舒服!!飲個感冒熱飲又太甜,
飲左半材就無飲lu~~~

不過..下晝好左好多..
但係,下晝開始鬧情緒..唔知做咩~~
太情緒化喇...
好易喊~~~!!!

不過..放左工之後..
我無啦啦係九龍城落車,
走左去我以前成日去既義香食野..
本來唸住食我食開既野..就係豆腐花+豆漿,
不過..成日比人話我怪,食豆腐花又豆漿,
不過我真係好鐘意架~~!!
不過礙於今日只係我一個人去...
唔敢叫飡~~
所以..只係叫左豆漿+魚肉翅..
老實講,呢間舖頭對我泥講真係充滿回憶架..
我好驚佢會close~!!!

之後..我就返左屋企訓..
因為好唔舒服...
每次我一喉嚨痛實發燒....
我訓醒..就知自己中招..
好辛苦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

台長:
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文