24h購物| | PChome| 登入
2004-07-30 12:15:45| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

d r e a m i n g ? ! ?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

琴日去睇STM 打百周盃。
李sir 一見到我就問我有冇興趣返stm讀~
傻既,梗係想啦!問題係我返唔返到之ma
佢話send 個 e-mail 同校長講下。
哈,好記得form1個時,成個排球隊都知你偏心佢ka la..好多人都唔 順 ka
但冇計,u like ma~ 冇野可以講
講真 captain 呢d野我又唔幸既,我知道自己係球隊入邊既地位就okay
你自己都心裏有數la....如果唔係你都唔會問我,right?!!

ps:仲有10日到就放榜啦,開始有D驚~好驚唔夠分升!
係咁就要去外國讀KA la.....唔想!
好唔捨得papa & mama,仲有一班好朋友,波友~~
god bless me~~我要留番係 hk!

台長: ArYAN
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文