24h購物| | PChome| 登入
2004-06-07 17:44:47| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

+ 信任 +

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

朋友~~~
其實點先算係朋友呢!
個d你知我個名,我又知你個名,見到時會微笑的,稱得上是朋友嗎?

朋友多到數都數唔晒,但真心既知己就唔多!
我既缺點就係太易相信別人,
有咩事都會同人講,以為佢真係可靠~這就是單純麼?
老實說~我由細到大都不會〔攻於心計〕的,極度憎呢d 人。
我鍾意直言直語的朋友~直接講出我既缺點吧!

就係因為呢個缺點,已被出賣了很多次!
別真的當我白痴吧,你以為我唔知係你做的嗎~
我唔出聲,只係 因為我唔 鍾意 同人吵架!
還在裝作跟我仍是好姊妹,十分十分討厭。。。。

信任郤換來心酸,被出賣的感覺真的很難受!
請別要再來傷害我~~

台長: ArYAN
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文