24h購物| | PChome| 登入
2004-06-09 01:13:38| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*** 看似剛強 實質小女子 ***

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

正係因為咁,現在的我學懂保護自己。
不會輕易把心事講比人知,不太鍾意同人講野。
所以唔太識我的人都會覺得我好cool,驚左我!
但係當你識耐左時,就會發現我係另一個人。

我外表像得剛強~但老實說:我不是!!
一切都只係裝出來,我天生就是愛哭的~
咩事都鍾意喊一餐,哈哈。。
watch tv, listen song 呢d都會冇啦啦喊~ crazy!
記得試過有一排晚晚係咁痴晒線咁喊。
becz 被 家事 煩擾呢!
幸好被某人開解了!
我也隨著他的出現變了不少~

雖然我極度眼淺,但我好少會在別人前哭起來~
總是喜歡在床邊睡邊喊!
間隔有好多青蛙陪住我~~~
哈哈,所以好少人見過我哭呢,then d人就以為我好堅強!
但係我好奇怪的~有d野一定唔會令到我喊,就係d 冇聊人啦。
我覺得佢對我唔重要的,我一定唔會為佢而喊。




台長: ArYAN
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文