24h購物| | PChome| 登入
2004-06-24 10:45:41| 人氣87| 回應0 | 上一篇

我的一切是妳

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

依排真係發生太多事
可能係我
係我搞到咁
老婆
唔知依兩個字我仲可唔可以咁叫妳呢?
妳永永遠遠都係我老婆
就算妳鐘意左第二個
我對妳既愛係完全唔會變
此生此世
永遠守係妳身邊
當妳有咩唔開心都好
一定要話比我聽
當妳需要我既時候
我第一時間飛去搵妳
依個我一定做到!
只要妳不要把我忘記便可以了
我仍然係妳老公
但唔知妳仲會唔會咁叫我

當一個人緊張另外一個人既時候
對佢身邊既事同人都好緊張
當我聽到妳話妳驚妳成績果陣
我仲擔心過妳
仲緊張過妳
當妳同某人玩得好開心果陣
我好緊張妳
我緊張妳就會咁唔記得我既存在
可能我真係存在係依個世界上無咩作用
只係想話比妳聽我係全世界最在乎妳既人
最緊張妳既人
最愛妳既人
最錫妳既人
老婆
我知..家庭係好重要
我明白
所以
我而家去面對
我唔想因為我而搞到妳同妳屋企關係咁差
我只係想妳每日過住既係開心既生活
我唔想聽到或者見到妳比人打
實在唔忍心聽到妳cry
好心痛
仲痛過妳
所以我求下妳..唔好同屋企人鬧交
我真係唔想妳比人打

琴日..我講晒比嘉曦聽我地D野
仲係佢地面前cry左出黎
夜晚
終於病左
我等左妳個電話等左好耐
即刻無晒事咁
好鐘意妳把聲
妳把聲就係我既救藥

其實
我琴日有去過妳屋企樓下
唔知呀
成日都矇下矇下就去左妳屋企樓下
其實
我覺得我地琴日應該會撞到
因為
妳出左去全灣買生日禮物比佢
我果陣唔開心
見到妳個msg + 佢話比我聽妳係邊
連我都唔知妳去左邊
自卑
緊張妳*

好多人同我講過
劉芷欣係一個悲觀既人
永遠諗野都會諗埋一面
唔識向好果方面諗
嗯!
我認架
我係一個永遠悲觀既人
成日諗下諗下就會諗錯隔理

我唔知
我真係唔知我仲可以點做
我成日諗
我驚有一日我諗既野真係會發生
我唔想佢發生
我都唔知點好lu

我而家只係希望妳唔好將我忘記
每日都要開開心心
有咩野都要話比我依個"老公"聽
老婆
永遠都係我既老婆
唔mind妳既所有野
因為我真係好愛妳
妳同過我講
比十個理由妳點解我咁愛妳
我而家答妳
真真正正愛一個人係唔需要有理由
所以
我愛妳根本唔需要拎住咩理由同妳講話我愛妳
有理由既就唔會係愛
或者只可以話係喜歡

老婆
我愛妳
永遠也是我的老婆__馬欣琦
多謝妳
比左好多好開心既回憶我
但..
我真係唔希望依個只可能成為一個開心既回憶

我愛妳



台長: 老公巾
人氣(87) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文