24h購物| | PChome| 登入
2004-06-21 16:41:56| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

老婆!妳是最好的 >3<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

老婆呀!!!老婆呀!!今日憎死我D屋企人!
啤住晒我同妳傾電電!sor sor呀老婆! >/< 我好想同妳傾電電呀
又唔比我玩電腦喎!唔好憎我喇老婆! 錫晒 >3<

今日多謝老婆! 多謝老婆!!
老婆妳係最好架!係所有人唔要我果陣
老婆話要我呀 >3<
愛死妳喇
老婆.
我真係好愛妳呀!!!!!!!
唔好離開我好無?妳講過既每一句對我黎講真係好重要
我對妳既我唔係三言兩語可以講到出黎

anyway我真係好愛妳
dun leave me alone
becoz i really love u* reali!! reali!!
今日屋企人話我無用,淨係識得打波同打機
讀書一D都唔識!估都估唔到!我既親生父母竟然會咁話我!
話我無用! 係!我係無用!我知架! 好多人都話過我
我好care but都無計
讀書同其他一D用都無
but我真係好care妳架老婆
每一句妳講過既對我既影響好大
因為我真係好愛妳 >3<
有妳既支持已經夠晒
只需要妳既支持,已經夠晒架喇
thz老婆! 愛妳4ever


hee"今日睇左我個電話單
係咪好乖乖呢我
send比妳咋我淨係
聽話巾係我!
對妳是忠心不二的!!!!

今日
又cry喇我
老婆妳話妳唔係我老婆
唔開心 >/<
老婆4ever都係我老婆!
無論點都係我老婆!
"憎"
好驚聽到依個字
老婆唔好憎我呀
驚驚 >/<
永遠聽晒老婆話
做個乖乖既老公
好無?
唔好憎我
唔好嬲我
becoz i love u*

>3<

P.S "u-p b-e-d"
just wif u* 老婆
搵日up bed喇!
激D!!! >3<
愛妳*










台長: 老公巾
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文