24h購物| | PChome| 登入
2004-06-21 16:40:56| 人氣34| 回應0 | 下一篇

新的"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

開左個新日記板板
唔再用果個板喇
依個板專for 妳架
得妳先有架咋
寫低晒我每日做過dD咩野,發生過d咩事
呵呵~
---------------------

琴日妳係黎得我屋企最耐既一日
.3.
好味既可樂糖!好飲既可樂!好味既牛腩飯
全部都鐘意食 >3<
傻瓜"
好想去番琴日呀
係埋我屋企訓就最好不過lu
鐘意攬住妳黎訓
琴晚成晚都訓得唔多好..
掛住妳*
有妳係我隔理就真係好好好好好喇

今朝成咁早就出左去
又係比呀媽煩醒
又依樣又果樣
又叫我買依樣買果樣

今晚屋企好似話開party喎
d表姐呀姨媽黎晒喎
見到表姐又可以玩lu
but見我d姨媽姨丈就死得
成日話我依樣果樣
最麻煩的人!


頭先溫書又無咩mod
是旦喇
我諗住f.3先努力喇
hee” =P
好悶呀
我而家打緊日記既地方唔係係屋企
係圖書館電腦室喔
hee"

打住咁多先
而家都係56k咋
救命
打字好慢
>/<








台長: 老公巾
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文