24h購物| | PChome| 登入
2004-12-15 02:47:50| 人氣152| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

完了,甚麼都完了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

四年喇,一段關係要終止都阻止唔到。雖然大家都好痛苦,但畢竟都係人生必經嘅階段。
我承認喺今次呢件事上我做錯咗,令到你有成為被玩嘅主角,亦都令自己其他嘅朋友對我好失望,但係我都好想你哋知道,我做嘅每一個決定都好辛苦。
要知道無啦啦一段感情唔係經唔起考驗架,我同你之前都已經意會到我哋之間有啲問題已經俏俏咁發生咗,只係我同你都喺度一直逃避。直到而家一個導火線被點著,引發到今時今日咁嘅局面。
我希望你可以知道,我哋遲早都會行呢一條路。請你唔好再為呢一個咁壞嘅女仔而傷心,佢一定會得到佢應得嘅報應架!而你亦都會搵到一個比佢好一千倍嘅女朋友。

台長: 淑顏
人氣(152) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文