24h購物| | PChome| 登入
2004-11-04 08:39:59| 人氣138| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新朋友

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嚟到英國,最大嘅收獲唔係可以讀書,係可以識到一班新嘅朋友仔,佢哋個個都好好玩架,有啲嚟自新加玻、有啲就係泰國、仲有中國,梗係唔少得香港啦。我哋一齊去咗好多撻地方玩,因為都鍾意去旅行嘛!
喺一個新嘅地方,識到朋友好重要,但係更加難得嘅係可以識一班志同道合嘅人,至少直到而家我都係覺得佢哋好好啦。
仲有就係嚟到呢度終於都唔駛做大喇,因為喺香港我喺朋友當中係最早生日啲一個,但係嚟到呢度好多人都大過我,我似乎係最細嘅一個,所以好多嘢都有人照顧。
食嗰方面已經冇嚟嗰幾日咁慘喇,因為多數都同朋友一齊煮,不過多數煮嗰個都唔係我。呢度嘅傳統係男仔負責煮飯,因為佢哋煮飯仲好食過啲女仔,雖然係咁,我已經好俾心機去學架喇,我而家識得煮麵、炒菜,蒸雞蛋,炒肉……
呢啲都係跟我啲朋友學返嚟嘅。
但係我識嘅朋友當中亦有啲例外,你一定要小心佢嘅諗緊啲咩呀,佢哋會偷你嘅想法架,好深呵?有機會再同你哋講吖。

台長: 淑顏
人氣(138) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文