24h購物| | PChome| 登入
2005-01-19 23:22:20| 人氣191| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

講大話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由細到..我地都知講大話係唔好...講大話..甩大芽...不過大家有冇諗過..講大話的原因..係為怕麻煩..避問題..咁你有冇諗過係為左你...
講大話其實係D好麻煩的野..當你講左個..你就要用另一個去蓋過另一個...講大話係傷害感情..不過你又冇諗過..我講係想維繫住大家之間的感情...我可能都有我的苦衷...如果你對我唔重要...我使咩用呢D大話去TUM你..我理得你鍾唔鍾意..我有咩就直講..唔鬼理你感受....當你講話唔想我講大話..咩都對你真的時候..你又有冇諗過..坦白的說話你唔好聽...一點的謊言可以調調情...浪漫D...
你咁信得過人家..你估人家良心真的好過嗎..不過請你唔好當面去拆穿人家..聰明的你以為你拆穿人家好好咩..更聰明的你應該唔好去拆穿人家對你的心思...你知道真相你真係想聽喇..唔去問..唔去知可能重好..你要知道其實真相係唔好..一日你未知真相..你都可以為對方找籍口...是因為對方的欺人..所以有需要去自欺...
講大話之後..你千萬唔好諗住對返對對方坦白..你唔好以為咩良心發現呀..良心唔係個時先有...要是你騙過他..就請你一直騙佢...你唔好俾佢知道真相..等佢一直係幸福中..如果你俾人盤出來..你就想人家原諒你..就算人家原諒你..佢又好難忘記..叫佢忘記..佢又好難去再信你,..所以你一定要堅守個謊言...不過請係講大話前3思
可能都有一日..佢對你講.."我唔想騙你..因為我真係唔再愛你喇"
你相信有美麗的謊言...善意的大話?????

台長: 一個可笑的人
人氣(191) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文