24h購物| | PChome| 登入
2009-11-14 00:39:01| 人氣171| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

給tomas的一封信

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

tomas:

很高興可以比你揀到入丙組...係呢3,4個月..確實令我對足球上有所得著...因為我之前一直沒有接受咁正規的足球訓練..
比人揀左之後...很想爭取正選的位置..確實..今天都很高興...因為有機會訓波的踢到正選的隊伍...有時訓習時不在正選之列..真的有點失望..久而久之踢得有點灰...
我明白踢球會就係咁..有正選..有後備之分....不過有時過份太著重正選的一群..後備的都踢到有點灰..

很buy你前幾次練波的時候講過...後備唔一定要等正選受傷..唔到先有機會..自己都可以努力
其實球隊係在對東方之前很有士氣...不過對完之後..感覺很沒有目標..
在季初..確實正選同後備一群有很大的分別..他們好似好多個都跟慣球會踢波..到宜家..我發覺有了變化..他們懂得去鼓勵隊友..不理他是後備定正選...好想每個球員都做得好...
上場呀沖缺席...你比左呀劑踢右後..對我黎講感覺有點失望..不過見到一班一直後備的球員有機會出場...哈哈..都好開心..因為後備有機會出場即係有一種被認同的感覺...我其實很欣賞他們一直努力的態度

最後..很想說對個別球員的感覺..這些不只是我的感覺..是我聽嘛聽嘛..:

呀成唔適合踢邊線球員..踢防中會比較出色
柏結的跑動不夠快...反而同大志有點相似..是一個中場中的球員...
銘踢波的時候有點不定...不過頭球很強的
嚴少個波底好..基本工做得很好..是可造的
呀虫同栗米愈來愈甲

最後最後啦..講下我自己...
我是很喜歡踢右後衛或右邊....有機會的可以比我試下

多謝你今日臨入更衣室的關心...

做一個好領隊好難...因為要bring住成20個球員..
做一個為神工作的領隊更難....因為上帝和很多人也望住你...用生命影響生命

願神在這份事工為你大大的加力

主內

鄺石





台長: 一個可笑的人

您可能對以下文章有興趣

人氣(171) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文