24h購物| | PChome| 登入
2009-01-23 15:16:34| 人氣299| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

1月10日終於結為夫婦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1月10日係我地結婚嘅大喜日子, 但結果原來係一D都唔開心GA, 因為過晚完全係你地2兄弟真人SO, 係咁嘅日子我真係唔想喊GA, 但就足足喊足成晚, 人地諗返起結婚過日係開心, 會成日提, 成日講, 我呢!!我諗都唔想諗起, 可能你覺得唔係咁大件事, 因為你飲醉晒, 咩都唔理, 但我係一個清醒嘅狀態下, 我真係唔識去處理......

我憎你阿哥, 係因為當晚完全不知所謂, 完完全全係你阿哥帶起, 你就一直做附和, 你地有理我感受嗎? 個細佬結婚, 做大佬係應該咁做GA 咩, 佢有膽係我婚禮除TIE, 成個爛仔咁, 你就跟住除, 我攞杯水比你, 叫你唔好飲, 你原本係應承左我, 但佢聽到我咁講, 又即刻倒酒叫你飲, 而家究竟係咩意思, 我做錯過D咩......

係結婚前, 係你應承我唔會飲咁多, 但最後點啊!!我有BB, 我都無飲過, 你做爸爸點解唔可以飲小D, 你好自私, 過晚你係應該照顧我GA, 但最後又點, 要你理下我感受, 原來係咁難.......到而家, 我一見到電視有人結婚, 有人著婚紗, 有人講起結婚, 我個心會好唔舒服, 唔想理, 點解你要搞到我咁......

我一直都無諗過同你離婚, 一D都無諗過, 因為我嫁得比你, 就要一世跟住你, 一D都無諗過, 而家唔同拍拖過時, 老公係我選, 我都唔想再衰多一次比人睇, 其實我知道, 我地結婚都係為左我肚入面個BB, 可能無個BB, 我地根本就唔會結婚, 或者你係BB嘅爸爸, 但未必係我老公LA.....

台長: 不能離開的家
人氣(299) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文