24h購物| | PChome| 登入
2008-09-06 18:52:21| 人氣165| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

9月3日 東涌.水口 之三

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



好好味蜆, 佢的辣椒細細隻, 不過好夠味,

我地搶住食~~~~



不過D肉真係好細粒呀

好心你地爭氣D啦下次~~~ ^^








食完細蜆, 到燒.大.蜆 ~~~~今晚的主角~~~~~
原汁碳火網燒, 加少少蒜蓉就夠~~

啦啦啦~~ 啦啦啦~~






睇我似模似樣

其實係老細整的, 我地個個影張相做樣~

XP


佢地兩個似切蛋糕咁款多D~~



食到ALMOST 8點出返去, D蚊果然好左好多

就開始燒啦

雖然呢度無冷氣, 不過燒落反而有D自然風,都算舒服

細佬佢地主攻金沙骨, 細LAN就負責燒雞亦

佢燒的雞亦唔燶 但個皮又脆脆地 好香好好食~~


我的貢獻, 當然係做大事啦~~

我去用個爐燒魷魚

好食GA, 15蚊一份你愛唔愛 ?


細LAN激賞呢一味

又係嘅,又唔韌又香口 ~W~ 呵呵




食到8點幾, 又飽飽地, 大合照時間


係大合照嚟GA啦

李小LAN都O係度GA 係我揸機”剛剛好” ”完全地”影佢唔到之MA~~~


(我的旁邊~~~)
HAHA....好啦

呢張先係囉咁~~~~XDDDDDD



8點半, 埋單準備走人,

儘興而歸, 亞細佬仲話 咁樣先係放假喎 OKOK~~


埋單果時, 亞老細仲計少左我地錢 (佢唔係專登的...=///=’)

細佬鬼咁開心


呢一日的後記, 李小LAN都打左XANGA, 佢有一段講到:

雖然我0既社交圈子仍然細到無比, 不過我0既生活點滴就明顯地唔同左好多, 齊齊打牌, 打邊爐, 睇戲, 睇vcd, 佈置家居, 去街市買”送”, 去海洋公園, 去沙灘, 睇yahoo拍賣場買0野, 做防風措施, 去掘蜆, 弄貓為樂, 食甜品...etc


我都一樣, 生活簡單而...幸福





後記中的後記



我地當日返到屋企都係10點 (坐的士出東涌地鐵),

細佬兩個居然摷哂D 鎮痛貼出嚟貼到一身都係!

(佢真係一身 , 手有3張, PAT PAT1張/ 楚橋好佢DD, 大脾...)

佢兩個因為前一日都去打羽毛球,

連玩兩日 一身都散哂

仲離奇地一人”魚”左一邊PAT PAT ?! 咁都得...

當我想笑佢地的時候...小LAN居然都向佢地討左一塊嚟貼手臂...=///=


唉...


都係我叻~~ 呵呵



PS 我到左星期4, 睇返亞李小LAN先生果篇XANGA,

我先知道一個世紀秘密-----


果日我的大蜆, 佢”指點”我掘果D...


原來係佢吼我唔覺預先埋O係度的




等我仲讚左佢好耐...= = 仲要係果日細佬同楚橋都知得我唔知JA


哎呀 唔怪得果日走果時, 楚橋係咁陰陰笑話我係蠢才啦....



哎呀....呵....呵呵....


~~~~~~~

















( 完) ^W^

台長: L
人氣(165) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文