24h購物| | PChome| 登入
2008-05-18 02:33:47| 人氣122| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

二~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


第2日 去左夢幻樂園 係午時分 哂到嘔.


我地落車果下哂到直悄...無心機影佢個門口 因為太空曠.

行左半個鐘左右 就已經呢左入冷氣開放 應該係唯一冷氣開放的kfc

請記住, 我地咩都未玩

以下係李先生的update狀態

而李小姐我係....


係唔係好大分別 呢個咪就係青春的分別囉~~~ XDDDDD


一開始我地唔肯接受呢個係又哂又熱的正中午戶外活動的事實, 周圍入d商店”避暑”

後嚟始終都係豁出去啦~~~


玩左一個精神一振的衝浪船仔~~
表面風平浪靜


事實係會 -->
船仔衝落去的水花有兩層樓高 !

我地就係比佢好強的氣氛引過去的

水鬼一號...

水鬼二號 ... 真係, 鞋襪都濕埋~~~~


好 ! 清醒好多了~


玩左高卡車~

有人番生 仲嫌d車速度唔夠快tim~ 巴閉呀下~~~

仲有去左果個咩飄雪樂園

個人強烈建議 如果唔係想去過下冷河涼下冷氣 唔好去 搵笨的.


夜晚 去左曼谷一間有80層樓高的大廈度食自助餐

最頂的一層, 好似一個旋轉的大鳥籠,

個景好令好令 真係好令 望落下邊 睇哂成個曼谷

我仲好中意佢好體貼咁, 安左d風鈴係牆邊. ;’)

香港的夜景 相比起好細好細.

呢度的, 一望無際的車水馬龍, 幾有氣勢.



仲食食下有魔術師TUM小朋友表演 不過我睇得好開心 =W=

仲好反應到笑出聲比小LAN笑~ ~

唔止 仲有一班廚房仔攞哂D煲煲撐撐出嚟表演敲擊樂 又幾正喎~~~


果度仲有一層係專門放D懷舊場景出嚟比人睇佢地泰國D文化

有D都幾似老香港





再待續

酒店驚魂預告

台長: L
人氣(122) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文