24h購物| | PChome| 登入
2008-02-14 11:34:56| 人氣108| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2月12日 2月13日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

屋企

前日發生左一件事, 就係屋企無啦啦無哂電

當時得細佬係度 find out到應該係業主無交電費

咁細佬就想去信箱睇下有無cut電通知書之類的東西

但我地又無信箱匙 so佢應該係”了信”


點知好死唔死比差佬見到

同我講講下電話佢比人查身分證

仲要扒埋牆搜身囉 未完,

之後個差佬問佢住邊, 問埋個大廈看更識唔識佢

丫看更答: 好少見佢出入喎 ! = =

then 就比人的埋上去, 睇住佢開到17樓b的門先罷休

仲好意思笑笑口咁打圓場囉

而家香港d警察真係盡責

咁中意循 唔見d虐待動物果d人被人拉 唔見報紙少d罪案


之後第2日先有返電, 我就一早話左係杏花村stay overnight,

所以無心地 無義氣左一鑊


pic 由我房影出廳, 忽然覺得幾warm ^^ 當時細佬係度整緊裝飾落盞燈度




第2日本身打算係返工的, 不過因為受人引誘

結果詐病唔返工 ...又凍又眼訓ma

不過最後其實都唔係訓左好多.


我仲帶埋gift比小lan

haha 係8爪魚先生丫 蓉姨姨同我買的

佢實情係一個暖水袋


咁就有人代我同你暖你個被竇啦 唔使成日都聽你講張床唔識暖 ^^



前一日的dinner @杏花村商場

好豐富咁喎~~~~


無睇錯, 樂信都係”Å”的一部分


食完仲有”玩具”送

餐廳個叔叔比我的 改名為鼻涕虫 因為佢似 ~w~


打下佢識閃的



人地爸爸屋企養的魚, 令到好似好假咁

係度睇左一陣, 似睇緊atv 魚樂無窮



去埋cyberport見工就返屋企

屋企樓下


有人發現有個lan字, 咁都得 =w=


返到去同細佬3個人食pizza hut

之後執屋 加埋今日送鈬的傢私雜物

終於都大功告成啦 ~~~


似樣啦似樣啦 呵呵


不過少左時間留係屋企

為免細佬詐型, 要留返多d時間係鴨婣洲至得

煮多幾餐飯tum細佬


唔係因住人地唔like你丫~~ ^^ 杏花村李大少~



不過話時話, 李大少而家個勢比李大小姐弱呢~

就慣左 縱慣左 就好難返轉頭ga啦 呵呵

不過 亦都好可能係某人的策略

嗯嗯



^w^







台長: L
人氣(108) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文