24h購物| | PChome| 登入
2008-01-07 15:01:37| 人氣91| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

520的留言

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

PD 開, 你送給我的 ”七零八碎一大堆” 我很喜歡, 而”七零八碎一大堆”又有好好的包裝過,你很細心呢!又要辛苦你把 ”七零八碎一大堆”親自送上門來,很遺憾沒有在家親自接過你的 ”七零八碎一大堆”,總而言之很多謝你~我會好好善用 ”七零八碎一大堆”內的東西的......特別是那個小性感(笑)


<--
以上係我剛剛先係elaine個blog度睇對比我的留言,

笑左哩... 前前後後講左好多次”七零八碎一大堆”...=”=

唔好意思喎...就係咁雜ga啦~~

當日我摸門釘, 一袋№咁攝左入佢鐵閘 (仲記得果個合時巡樓的看更...)

有一面波板糖鏡, 有一條橡皮筋, 有一頂係童裝鋪頭買的狗頭帽, 有一條聖誕節版的under wear, 同一張聖誕卡

全部都係好比心機簡ga~ ^^



無咩特別№想打, 只係忽然懷念果d有來有往的留言

o係我以前個blog果d,

睇你個blog呢, 唔知點解我覺得, even你以前同呀雄一齊, 打d№都無咁傻瓜無咁肉麻, 覺得你以前對住你d男朋友都係有絕對優勢的,你...真的從良了嗎?



最後最後一句,


你真係肥左呀elaine...我見到你個雙下巴...你唔係我以前識果個”情場劊子手”啦...

搵個廚師男友的副作用哩...嘖







好無聊的一篇№...






ps pic係幾個月前的, 快d鈬同我影新合照

唔好再記錯我個生日日子呀下~w~

台長: L

您可能對以下文章有興趣

人氣(91) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文