24h購物| | PChome| 登入
2007-09-04 10:13:37| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

相隔161日的約會 >.0

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨天, 在msn裡邊約了elaine ,

首先, 她會一個人去fate salon 剪頭髮,我在家中再出發會合.

去到才發現, 我其實唔識路...

行左冤枉路兼比問路的人笑, 我終於都上到去


不過, 好犀利囉 果個老師傅.

我唔係讚緊佢手勢 , 而係, 佢有心機好似雕刻緊咁一mm 一mm剪

足足剪左兩個鐘 !係兩個鐘.=.=

一路等, 我就一路坐係elaine隔離sd msg比佢,

我係真係懷疑點解我上次無咁好service囉,

要注意的係, 佢剪完的頭髮長度, 仲係去到腰對落小小鮋...=.=

我諗, 秤下地下剪出鈬的碎髮, 可能有幾錢重躀...


之後就去左食 " 咩咩咩廣場"上邊的616, 日式火鍋,

二人set係就係唔係好夠食,

不過大姐你好似係帶住一個全日無食過№的空胃上去ga~

食完之後, 因為佢想等男朋友放工, so 我就陪多佢一陣,去左呀貓地攤.

果度有好多肥貓呀,不乏名種令貓, 英短之類.

有一隻係超肥的"師兄貓",因為我地坐左佢個竇, 佢就全程係我地張"䒷面"上邊"擺"住~ ^^

唔知係咪佢覺得我地踩左入佢地頭, 居然數度塞個頭入我個袋摷我d№囉 ~~~

^^

返到屋企都成12點了, 好呢, 沖完涼倒頭就訓 !




























其實, 我仲有d№想打的,

不過, 還是算了吧.



算了.





台長: L
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文