24h購物| | PChome| 登入
2006-01-30 20:37:53| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大年初一

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

之前年宵買左..."情非狗耳"~~ ^v^ 覺得好得意(有d唔好意思tim =v=") ,

不過一定無膽咁樣出街~~ ~U~


好得閒咁在家,

不如就講講擒日~~

話說擒日就係大年初一,

我好可憐咁被丟低係屋企~~ (我屋企人過左大海~ ~U~)

巧彩~之前約左我一班好朋友仔嚟我屋企玩煮飯仔開年 !


好多烏龍嘢囉~ 因為大家都好耐無"出手",

TERRY先生托我買豬肉,不過因為佢無交代要攪碎

...結果...陳生惟有新年流流化身豬肉佬~~ ^^


呵呵...佢斬豬肉果D聲,真係連綿兩層樓都聽得見~~ XP



elaine小姐就整"芝士火腿釀雞亦"

勁嘢, 幫隻雞亦去骨, 我都未試過,有小小燶...不過有5個好味喎~



蓉姐因為無準備 所以惟有充當"呀四"補數~~ :) 慘慘~~



食飽之後就玩ma雀聯宜下~~ 哈哈~ 果個黑仔ter,玩左成個圈都未開到糊,

一路都走唔到~~ 又懶慘咁話輸到要行路出銅鑼灣~~~~

哈哈~ 陳生 ,我地玩5毫子一番ja! 咁都攞到你命 ?!


再然後, elaine貪得意話要試下我套punk戰衣 (死都唔認係lolita!!!)

一影相就影到停唔到~~ XDDDD 死terry又係隔離嗌住要走,

加上我媽媽又放工返嚟,

一班大細路收左利是就乖乖返歸lu~~~~ ~U~



PS 大家留低嘅生果...唔知夠我食幾耐呢 ?

好...一於試下"一周生果減肥法" ... ...

台長: L
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文