24h購物| | PChome| 登入
2003-09-22 19:37:31| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~_~......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來因為一個特別日子而學煮一道菜去慶祝,但結果我什麼也沒有做到,只是做了連小學生也懂的東西。很失望、也很失敗,還有不快。我真的很不開心嘛,這怎樣騙也不行。(BUT WHO CARE!?)算數吧!

很累耶,不論身心就連精神也很疲累,所以我決定不去想沒有結果的事情,做好現在的事就夠了。想得太多會很累、很苦、很煩惱,如果我不想的話又過不了自己,做人真矛盾!相來想去還是要抱著樂觀的心態去對待,和從前一樣船到橋頭自然直嘛!

今天阿JOE又說”要好好地看著我,免得我又去勾三撘四”我沒做什麼耶!唉……

<< Someone >>

作曲:孫燕姿
填詞:孫燕姿
編曲:Kenn C.

My hair was long & shining You said you can't believe
How could I walk out that door Or walk along the streets
You told me I should "you know,
do some bing bang curly wurly afro thing"
I took your word & did looked in my mirror" Who's that freak?"

*Why does the world deceive Why do I make believe
 Took my heel & made Achilles out of me
 Still I would wanna be Someone who'd answer to me*

#(Someone who) See like a child
 Give like a saint Feel like an angel
 Never mind the broken wings and
 Speak like a picture Cry like the rain
 Shine like the star As long as the fire remains#

The vase beside my bed It's empty almost dead
"It's for all the flowers I'm gonna give you" He said
And now it's collecting dust instead

Repeat*##

台長: MeI yEe
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文