24h購物| | PChome| 登入
2004-07-16 18:41:21| 人氣553| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

結他班仲話演出

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

仲記得好耐之前上緊結他班..個miss走入黎同我地講"你地學期尾要上台表演"..有個心理準備...但好可惜...呢個準備都好耐都冇準備到...到左今日或者之前都冇通知..好灰...其實結他班一早被人睇唔起...有一個"早上音樂會"..都冇結他班既演出...我一路睇一路個心諗..."結他班真係咁差咩"...上下台表演都唔得咩..一小段..小到唔小既solo都好呀...邊個彈都唔緊要..起碼知道結他班有料到...因為我只係o係學校學一年...因為第二年如果係第二個教...又要聽返今年既野..好悶..仲有就係我一定唔會再讀呢一班..會被調去另一班度...第二班可能會整爛我個結他..佢地好奇掛...點樣都好..唔會再o係學校學...但我既結他生涯仲未完結..永遠都會繼續..我雖然冇錢買一d較型同埋較靚既結他...但有結他我都好滿足...但我真係好希望好希望再買結他...特別係半木結他...我覺得佢既音色比較靚..比較好..所以..我都儲緊錢...仲有...我最希望下一年我可以o係台下睇到台上有結他班既表演...唔係自己走上去果一d...音樂比賽果一d呀...我只係想睇到結他班既學生點樣努力...上到台會唔會大失水準呢!!我既結他技術都係差入面都勁差既一類...有排學...有排玩..但我鐘意玩結他果一種既感覺...玩唔識..慢慢玩..慢慢練熟....之後再練返個速度...之後再跟返拍子玩..跟唔到..又練..練到跟到為止...揀歌玩都係一個問題....我通常都會玩一d較慢既歌...我連慢既都跟唔到....何況講快..有排先可以...打字都可以練速度...我既錢會儲得成功嗎??我一定要買一個半木結他玩為止...所以而家問我借錢..我一定會叫佢地俾多幾蚊我...係咁儲係咁儲...希望我可以買到啦....好鐘意呀

台長: 陳氏
人氣(553) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電視賞析(綜藝、戲劇、影集、節目)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文