24h購物| | PChome| 登入
2004-07-09 22:04:52| 人氣271| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大陸

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一講起大陸...令我不奇然諗到佢地既食物....佢地既食物乜野都有呀...想死既人食多d...咁就可以達成佢地既願望....佢地既食物材料都好多架...有工業鹽啦...一d用o係工業上既野啦..佢地都可以好巧妙咁樣將有毒變左做無毒...我都唔知點解佢地可以咁樣做...真係好勁呀...咁都得...我都睇過佢地既製造過程...都幾勁呀..但好過份囉...唔理人感受既....你唔死姐~~人地食死左咁點算好呀...陪返條命俾人?...陪黎有用咩...人地會返生?....我見到都好惱..唔通大陸既市民仲要俾你地呃住黎食?好慘囉....好彩電視有播姐...如果唔知日後點算好...係呢..你地有冇諗再推出一d新產品...例如..."漂白水溝七喜??我知你地係諗住大家都係白色姐..冇咩問題....又有冇諗過...d豬肉唔係用豬做架啦...係用雞做架啦...變做"雞肉乾呢?".....以你地既經驗.."o係飲食界果一方面係冇可能架....你地既標語就係"只要得..乜野方都得..."同埋"全力以赴...做到最差"...因為你地既目標就係要食死人....冇諗過食左之後..係對人有好處....咁次真係"做你商客冇陰公呀"...要檢討一下...

台長: 陳氏
人氣(271) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文