24h購物| | PChome| 登入
2004-07-24 15:27:36| 人氣120| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

中文班既睇法

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我今年係第二年參加中文班...上年我係完全唔知佢咩野...講到好亂...一時講小說...一時又作詩...好亂..我都唔知作得邊樣好...真係好唔掂...今年就唔同呢..又有新詩班..又有小說班..都不知幾正...整係聽書都聽得幾過癮...我新詩班既朋友有.."陳大業"喇...但後來被我改左做"小業"....佢無論o係言語或者文字上都勁搞笑...佢下一年都入黎3c班喇...我覺得我下一年最好既朋友都係佢...我c班冇咩好朋友..傾得埋都有好多個啦...一定架啦...但真係幾好人囉...我覺得c班...仲有另外一個朋友係中一....我第一個唔想同佢做朋友係佢....第一個同佢做朋友又係佢..真係唔知點解...可能好融洽啦個氣氛...咁樣先可以做到好朋友...我唔知係咪我疑神疑鬼啦..梗係覺得有個女仔望住我...希望係錯覺啦...我o係果班都好靜下喎...應該係...到左小說班...同我坐埋一齊既...都係同級既人...都唔好玩既...又時覺得佢地好煩...都唔知點好lu...中文班既情況就係咁...

台長: 陳氏
人氣(120) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文