24h購物| | PChome| 登入
2008-01-04 02:39:42| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我覺得王菀之好Q~!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

王菀之佢真係點睇都唔似係一個美人,靚女.
最初覺得去又丑把聲又假,懶抄王菲唱腔.
點知原來佢本能就係咁發聲.

中意佢係由"詩情"哩首歌開始嘅,
首歌感動咗我----相信果排成日同我唱新路嘅人就知啦!
每次, 係每次都點嚟唱, 有時仲唔止唱一次...

實情佢嘀歌,聼落去好似好難唱,
唱落其實都唔難.......呃....可能某嘀人有實力咧??!
尤其是係 "(巴黎沒有)摩天輪" ,
首歌個melody好動聽哦~~
兼且好易上口 ,
"下次嚟neway,記住點嚟唱喇!!"
哈哈...

慢慢慢慢就對哩個人感興趣喇...
收尾down曬成只碟嚟聼,
bonus track係佢錄音間隙講嘅嘢嚟嘅,
好得意囉佢把聲真係!!

仲有佢每次得獎感言都好特別好可愛!

新歌"你是我最愛的人",
live聼佢自彈自唱,
...嘟又俾佢感動咗!!
哩個人, 對音樂真係好有heart啊!!
........好似我咁有!!哈哈~!!


台長: 大腳
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 音樂達人 |

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文