24h購物| | PChome| 登入
2006-09-24 22:30:44| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

diary

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



尋日實在太過糟糕了... 於是乎今日玩咗成日
不知不覺已經唔記得曬尋日發生過咩事嘞!!好野!!



part one,
0935就醒咗,約咗個小學同學去唱K,一唱就唱咗...4個幾鐘
冇咩野講.所以死噤係度唱,距仲好冇品甘優先曬距D歌...

距係繼撈姐之後識我識得最耐既..不過距依傢變得好唔自愛..
都冇計既...生活環境唔同...不過我都係忍唔住唔鈡意距.
覺得距好唔上進.

講起撈姐,突然閒好鬼挂住距.
昵條友,同親距講野,都講唔夠半句,兩個人就笑到肚痛.
連唸起距都笑到不得了!! 哈哈...
好難得有個朋友識咗差不多12年,而且感情噤好!
好開心噢...



part two,

飛機臨時問我借錢,我見係甘,唱完就去咗穩距
幫距找埋D整電腦錢,然後同距一齊擡部主機返屋企.
好傻仔啊~~~ 挂住幫飛機擡野上巴士
竟然將張羊城du擺係入錢果個箱度du,
噤啱後面果個人又同我同時”du”...我仲懵然不知!!!
後尾飛機先細細聲講俾我知乍..
吖~~~~好瘀爆阿! 個司機仲一路都冇督穿我~~~~~
真係好! 笑到我飆眼水!!

甘期間飛機就賠我去地王買手機繩喇!
好唔好睇我都唔知道啊,du係飛機揀既..
不過綠色果個叫”大樹伯伯”,我都幾鐘意,
+上距係矮仔綠..仲笑得噤可愛添!!
哈哈...
原來好多野都係D F幫我揀嘎,
因爲距地成日話我睇啱果D都係醜野,所以我冇曬信心揀喇!!!!
以後由距地慢慢揀,唔好睇都唔洗賴我!



/part three,

唉~甘就一日喇! 0814先返到屋企,
説時遲那時快,我feel倒阿大姨媽9秒9甘湧出嚟啊!
甘都冇乜所謂吖,
至弊係痛,痛到阿媽都唔認得!!痛到趴係度!!
終于認唔住,趴住去穩止痛葯食...
其實如果唔係迫不得已,媽咪都唔俾我食止痛葯,
距話有好多後遺症哦...
鬼咩.平時又食凍,又食辣,又飲埋咖啡...唔痛就真係有鬼喇!
但係為咗聼朝唔洗噤狼狽..所以要捱夜趕功課阿~~~
好啦,加油!!!!!! ’’


’ps~ Donald個演唱會好好睇哦!!睇幾次都唔厭!!


台長: 大腳
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文