24h購物| | PChome| 登入
2003-07-14 10:58:56| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

教練班 (五)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12/7 星期六, 朝早就同政文打籃球, 不過11:00 就走人, 因為曬到死, 咁就同o左新認識o既denny 去食早餐喇。 話就話食早餐, 其實都當埋lunch o家喇!!
Denny 個樣得廿幾歲, 不過佢唔講我地唔知, 佢原來35 歲o家喇, 仲有家室tim, 真係人不可以貌相。

打o左一陣機, 咁就要返去才記教波喇!! 返到去, 其實都預o左d 人遲到o家喇, 不過最尾攪到1:20pm 都仲係得9 個人, 真係慘!!
教波……唉, 又係灰, 好心機教, 佢地冇心機學, 我就好like 執人基本功o既, 我都知好悶o家喇, 不過好有用, 不過佢地又邊有咁識諗呀?! 成日都想練d 開心d o既野, 不過, 要開心定係要練到野呢?? 佢地就想開心多d 喇!!

冇計啦, 要做一個好o既教練, 我都預o左好難o家喇, 反而練d 佢地覺得開心o既野, 呢份工作就會變得好easy 喇!!
Only 一個字, 就係灰喇!!

教完波就去上教練班, 真係o岩晒!! 等o左一陣, 咁關sir 就黎喇, 不過因為今次係佢教, 所以有d 人都唔返!!
理論課就講訓練方法, o岩晒, 真係好似為我而設咁wor, 不過關sir 講野, 真係太悶喇, 雖然好有用, 不過大家都悶到呆晒囉!!
Practical 就做一d defense o既野, 好得意o家, 都幾好玩, 我都諗住可以教波果陣又玩番, 不過呢, 才記d 學生, 都唔知佢地又會唔會enjoy 去做呢d 野o既呢!!
10:45 pm 走得人, 咁就返o左home lu!!

14/7/2003 風四字

台長: 風四
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文