24h購物| | PChome| 登入
2006-08-13 18:32:49| 人氣112| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

夜車

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

sorry, 呢個topic 有少少誤導o既成份, 不過其實熟我o既人, 都應該知我係唔會開夜車o既~~

咁係咩夜車呢? 其實係見今晚冇野做, 咁就尋日約定tony 同franky 今晚踩單車, 好野, 約得成, 好野, 打風都咁好天, 天都幫我地呢~

唔踩唔覺, 一出車就覺得好鬼爽, 好耐冇試過呢種感覺喇, 夜媽媽, d 人趕住番屋企, 而我仲得閒去踩單車。 唔晒, 唔熱, 真係好鬼爽o既o者~
諗番起, 幾耐冇踩過夜車呢? 耐到我都唔記得, 呢一排一定冇, 成日踩單車都係去新屯打波, 真係waste o左架車!! 架車踩得最多就係初初買番黎果陣, 幾時買呢, 呢個一定記得, 就係兩年前家姐送o既生日禮物, 好愛佢呢!!

講番正題, 8:30 左右去到tony 樓下, o岩o岩見到franky, 佢上去拎車, 我就等o左一陣, 三個齊人, 走lu! 路程同以前一樣, 都係踩入天水圍, 再去元朗, 食B 仔, 之後返黎~

好喇, 出車一直去天水圍, 唔係太快, 不過今日唔係好累, 所以o係天水圍冇停到, 一直就踩去元朗, 去到B 仔都係用o左個幾鐘, 慢!
食o左個芒果西米撈, 食過一次番尋味! 食完, 走人, 返歸lu~

趕住返去呀, 因為有少少野想做, 一直爆番去兆康, 用o左四個幾字ja wor~
佢地返上屋企, 我就直接走人喇, 趕住趕住, 諗住九秒九入碼頭, 可惜最尾都冇需要入~~~~

灰灰地, 爆返屋企, 試過最快14 分鐘返到, 今晚唔記得幾多, 不過係不多於20 分鐘, 返到屋企, 有少少累, 不過都開心~ 但有野唔開心...

下次再踩, 我想踩長途啊!

9/8/2006 風四字

台長: 風四
人氣(112) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文