24h購物| | PChome| 登入
2002-11-06 00:50:39| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好野, 有新波波打lu ^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈, 又過o左一個weekend 喇, 唔駛講, 我weekend 除o左練波之外, 仲有練波, 同埋練波囉 ^^
今個week 練波練得好開心呀, 因為今個week 練波終於可以用我地新買返黎o既波喇, 都唔知等o左幾耐呢!! 我地total 買o左10 個, 送1 個, 之後就加埋焯禮本身個波, 咁就o岩o岩好12 個喇!! 之後焯禮就買埋一個6, 兩個3 o既波袋, 咁就正晒喇!! 呵呵, 真係好似好專業咁呢 ^^"!!
星期六天嵐又清訓喇, 今次仲要7:00 去到朗屏tim!! 今次練波都ok 啦, 都係練基本功, 之後阿雪隊校隊有場, 仲諗住可以"痴"場打tim, 點知就有個男人婆唔俾, 哈, "懶"醒咁!! ^^"
檢討完之後, 郭健話良田有波睇, 咁我地食完車仔麵之後, 咁就過o左去良田睇波喇!! 去到先知原來係女乙打ja, 仲以為有女甲同男甲睇tim >. 第二日本來匯進要練波o家, 可惜poly 又有排球比賽wor, 咁又冇得去練波喇!! 比賽前就約o左lincoln 影畢業相, 影得幾張我就要走喇, 真係唔好意思喇 ^^"!! 唉!! 點知之後先知冇得打比賽wor!! 真係.....!! o係poly 打o左一陣波, 之後就返o左poly 攞番條褲, 訓o左一陣, 咁就要返去朗屏天翔練波喇!!
果日天翔練波都算幾好啦, 有8 個人呀, 算唔錯o家喇, 同埋都練到唔少野o既, 做o左123 人防守囉, 之後就夾form, 預備打深水埗呀嘛!! 同埋果日練波, 正就正在我地有成14 個波波, 哈, 真係正呀, 好過以前好鬼多啦 ^^
又係咁打波練波打波練波, 咁又完o左呢個weekend 喇!! 真係快呢!! 不過下個weekend 仲正呀, 因為我地報o左兩個比賽, 一個係深水埗區, 一個就係沙排, o係9 號 10 號打, heehee, 怏d 到就好lu ^^
6/11/2002 風四字

台長: 風四
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文