24h購物| | PChome| 登入
2004-06-16 13:43:03| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無敵生日K

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上年無敵生日唱k 慶祝, 今年又係, 可能佢真係唔唱k 唔得啦 ^^" 不過都好o既, 我都好耐冇唱過喇。

afternoon 打完波, 就過去市中心搵kamen, 食o左少少野, 之後都差唔多時間喇, 咁就過去green box。
去到都唔係咁多個到o左, tony 兩個, 仲有eva 個契妹(第一次見), 政文同肥浦。

等多一陣, franky 黎埋, 無敵主角果陣o岩o岩先起身, 咁我地就入去先喇。 去慣CEO, 而家黎番d normal k 房, 好唔慣, 又細又dirty 咁wor。
唱歌, 太耐冇唱k 喇, 佢地點d 歌我都唔識, 而且我打完波又ok 累wor, 所以一開始我就做阿呆。

唱o左一緊主角就黎喇, 咁就齊人lu, 飲飲食食唱唱, 今日都唱o左好耐, 8:00 可以唱到12:00, 都ok 夠啦。
之後又有蛋糕食, 我地仲俾o左成大半個俾無敵tim, 點知佢都係一d 都唔食, waste 晒!!

唱到後尾, 肥浦同雄哥要走先, 我地就埋完單先走人。 唔知聽邊個講, 好似成日都有人生日咁, 係o家, 個group 越大, 就越多人生日o家啦, 就黎一個月一次喇~~

12/6/2004 風四字

台長: 風四
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文