24h購物| | PChome| 登入
2005-08-16 00:22:28| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

名字激動聽的"field trip"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天是goeg的field trip
而行動就是為了看看yuen long的land use

一早上番到學校 就見到好多人仔坐晒係canteen度
仲以為我係最遲果個 原來仲有人未番 呵呵

之後上左geography room
黃sir話今日落yuen long睇land use
我地成班人仲以為今日要去"臭河忽水"
唔洗去臭河謝天謝地啦~~
不過睇land use都唔見得好幾多

我地班18個人仔分成4group
將yuen long分成4個area
每group一個area
我同羊2 麗英 陳慧珊一group
係唯一一group冇男丁(照做可也~勁)
好在之前果日打風 今日既天氣都唔係咁熱
不過係開始果時落左一陣雨>"<
人家都夠慘 個天仲要同我地玩~~
落完雨之後又出太陽
行到我地身水身淚
我就成日望住屋企成日叫"好想番屋企沖涼"
wakakakakkak
好有 有家歸不得既feel

我地係元朗行左個幾鐘頭 行到腳仔軟晒>3<
開頭懶醒以為最快係我地group
點知去到m記搵wong sir同cheung呀c果時至知
有兩group一早到左

之後我 羊2 麗英同埋其他group既人就一齊去左食lunch
我地去間唔知叫咩既餐廳度食野(興隆中心斜對面)
一路食一路講黎拱拱d衰野 搞到我笑多過食
我都覺得好地好衰咁
’口’

食完野之後又番天水圍聽呀sir講個project點做
超累~~~~

結果今日就係yuen long同天水圍來回來回左4次
白痴......

我地番到geodraphy room之後
我地一group人take左張相相
可能個個都好累 張相相怪怪咁......



番到屋企之後 又同左妹妹同細佬出左去
買左個nike袋袋比細佬
300蚊折左都要270呀 心痛我d$$
我同妹妹又各自睇岩左個袋袋
不過冇買 唔想成日問媽媽要$
....而且要留番d$$24號出海

今個月屋企已經為左個$字而嘈左好多次
我完左個a level要快d搵到野做至得 唉

台長: 戀上十二點半後的幻影
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文