24h購物| | PChome| 登入
2008-11-27 08:37:18| 人氣96| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

機場客運"站"一天後的感想

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


2008年11月26日   晴

考試完了
工作也忙了
因為學校承辦了一個叫International Children Education Conference(ICEC)的會議
有800多人來學校參加
簡直係好少有的大場面
香港的旅發局原來都有同我地學校聯絡
真係大陣仗

之前Colleen已經安排了我在ICEC的職份
到機場接機
無錯,仲係由10:00到24:00
WOoooooowww~~~~爽死
等轉機都冇咁耐啦
13個半鐘,真係牙買加都差唔多去到
Anyway......
何況有效$300的行政budget

第一班的飛機10:30分才到
我拿著那個ICEC的紙牌
就這樣站在Arrival Hall A
等來參與會議的來賓們
之後點齊人數帶他們到Terminal 2 上車
交付到在烏溪沙的特派同事Sandy接濟
如是者
往後的十多小時就是斷斷續續的重複以上動作
真係企到腳跛

話分兩頭
我都有唔少的得著的
$300的行政費
我享用了香港絕種後重生的Burger King(Lunch)
晚上在翔天廊享用了板前壽司(呵呵)

除了以上的物質得著以外
還有不少很特別的經歷和體會的
原來在Arrival Hall除了我以外
像我這樣接機的人大有人在
是職業的一種
我也是今天才知道的
不過就不像我這樣一天內接了90多人
由天光企到天黑
而且我估唔需要兩文三語同時用上
幸好我在香港這個華洋集處的城市長大的
爛船總有三斤釘的
而且會聽到很多新奇有趣的問題
我相信問你同我都未必識答晒同O咀

 (*以下多數是英文的對答,仲有一兩個係國語人)
美元兌港元今天的匯率? ('O') (大約$7.7HKD)
機場的exchange同市區的exchange兌換相差多少?  ('O') 我唔係開銀號架............
由機場去烏溪沙要幾耐? ('O') 好問題,我都想知,我答左45分鐘應酬左佢地
由烏溪沙去學校(石門)要幾耐? ('O') 大約15分鐘*我吹出來既
Octopus(八達通)在哪裡買的? ('O') 你來4日,一日都困在學校開會,買左都冇機會用啦
我用China Mobile(中國移動)在香港打手機可以嗎? ('O')香港來ga老細........
香港有幾多個Night Market(夜市)?  ('O')你想行晒咩..........
香港有甚麼好玩的你可以介紹嗎? ('O')你想玩咩先得ga............
我換$100港幣夠我用嗎? ('O')我點知你過既係赤貧以下的生活定窮奢極侈先得ga,豐儉由人嘛

除了自己要迎接的人之外
仲會有D外國來的懵炳(無錯,係懵炳)認左我係佢個仔啦
有D人會問你XX酒店的shuttle邊度搭啦
同我講要唔要的士啦(我一D都唔似遊客囉)
仲有D係,記者...................

不過都有好多幕好感人既俾我見到
有D係情侶的久別重逢啦
有D係個女去左外國,佢父母拎住扎花接機啦
仲有好多好感人的擁抱場面

Last一班23:50上車之後
我的一整天機場的迎送生涯亦完滿結束
感謝主
沒出現任何的問題
也沒有一個接不到的
可是有41人因為泰國暴動cancel左成個行程
最後趕上尾班車回家

特別鳴謝:


陳老師的尾班巴士路線資料
我返到屋企都係靠你

台長: 提摩太
人氣(96) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

文迪
很喜歡你形容許多人生百態~很幽默噢~~呵呵!
突然想起很久沒有靜下來,感受下身邊的事物了~人總愛忙東忙西吧?
2008-11-28 00:40:54
既然身為一個文字魔術師,當然要將自己的所見所聞,一一化為文字演繹出來與各方友好分享吧....而且這樣的生活體驗是鮮有的,縱然辛苦(企足成日)食唔安坐唔樂的,又擔心中途出現很多的變數,也應該好好感恩........Anyway,你的工作太忙了吧?倒不如去做個全職接機員啊,呵呵.....相信你企完十多小時之後,會感謝神為你帶來現在的工作
2008-11-28 12:40:58
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文