24h購物| | PChome| 登入
2004-10-05 19:12:48| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

張相似潔潔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返學都無乜特別野...
阿chin無返學...掛掛..ha...
佢個file放左o係我locker..我幫佢拎埋上去..
但係佢無返...我又無時間落去locker到放返個file..
所以好狼狽ar><"
我會記得o個晚你同我講o個番說話....
好勵志ar!!!

返到屋企之後就食野&同阿菁傾電話...
前幾日唔開心都無乜搵阿菁...
連中秋節一齊出去都無乜野講....
事關見到阿菁就會諗起佢條仔..
諗起佢條仔就火都黎埋...如果唔係佢就唔使辭職~
不過唔關阿菁事既~

食完野睇左陣雜誌..之後訓教教~
又發左個好傻既夢...但詳情都唔係好記得lu~

勁耐都無做過家務....今日竟然做家務..
我寧願做家務都唔想返工ar...><"
hehe...打住咁多先啦....
要去彈彈琴...呵呵~

p.s.潔潔就快生日啦...
我要準備下先得!>u<

台長: 阿雪
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文